reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Sopko

Juraj Sopko

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem svoju rodinu a mám rád prírodu - slnko, vodu, trávu, záhradu, aj sneh a lyžovanie, hore aj dole. Ľúbim pivo, steak, koleno, či tatarák. Milujem dobrých a sympatických ľudí. Som aktívny aj konzument, rád makám, hrám sa, ale aj užívam si. Verím, že úspešný môže byť každý, kto chce. Pracujem na sebe. Politicky som vyznávač hesla "Nedám Vám ryby, ale udice". Manažérsky uprednostňujem nové myslenie, založené na sociálne silnej a spravodlivej spoločnosti, angažovanosti a participačnom odmeňovaní. Marketingovo staviam na šikovných a múdrych ľuďoch. Ak som úspešný, tak práve vďaka mojim blízkym. Doma i v práci. Ďakujem im silne za to. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu